onsdag 29 augusti 2007

.löst?.

verkar som om blogger har tagit sig i kragen, så jag gör ett nytt försök.

sitter hemma denna underbara förmiddag, underbar för att jag är ledig, och färdig med mina inlämningsuppgifter till torsdagen. jag har ritat lådor i blyerts, i tusch och gjort en båt som har gått på grund. det är högt tempo, men det är väldit bra, för man kommer snabbt in i produktionstänket som behövs när man jobbar mot näringslivet.
jag tror att jag kommer att trivas grymt bra där de kommande tre åren, och så fort jag har möjlighet ska jag föröka scanna in lite teckningar.

idag är det barrunda i eskilstuna som jag tänkte att jag ska delta i. det låter mycket blött, men problemet är att jag inte kommer att komma hem om vi slutar senare än klockan 21,52. det är så sjukt att sj inte kör tåg senare på en så trafikerad sträcka. jag vet att det är folk från västerås som ska åka dit, och jag tänkte kolla om jag kan få tigga skjuts om det är så att de ska åka hem på kvällen. annars så ska jag crasha i någon av mina klasskompisars lägenheter.

fredrik är på väg till gotland på obligatorisk teambuilding. jävligt party. men vad göra vad göra?

köpte konstnärsmaterial igår. för ungefär 1500 kr. det kändes lite jobbigt faktiskt. men det behövs, eftersom jag inte äger så mycket av den varan. jag var tvungen att köpa nya akvarellförger, eftersom mina är vanliga vattenfärger. men det får ses som en investering, eftersom de kommer att hålla mycket längre än vad jag tror.
men det svider.

Inga kommentarer: