lördag 21 juli 2007

.mr bartender.

det känns som om jag har kola i huvudet idag. hade migrän med illamående igår. det kom när jag satt på å med madde.
madde var glad och pratig över ett glas rött och cigaretter som ingen av oss egentligen röker. men ibland behövs det också. hon pratade om mr bartender som hon har en fling med, men som bara malin har träffat också.
men se, där kom han, och jag måste medge att han var rätt söt även om han inte är min typ. efter detta kom migränen, så jag lämnade henne i sticket med han och hans vänner. hoppas att det gick bra.
själv kröp jag hem och stupade i säng med ett par pronaxen innanför pannbenet. fredrik skulle ligga och pilla mig i håret, men han somnade långt innan mig. "jaha" tänkte jag och somnade med hans hand i ansiktet.

vet inte hur det har gått för malin och hennes mårten heller. vi ska träffa dem och ta med mårten till vallby där malin spelar teater idag. det ska bli kul att träffa honom igen, eftersom jag tyckte så mycket om honom under arvikafestivalen. tänkte försöka passa på att fråga lite diskret när han inte hör.

idag skickar jag varma tankar till: karin ( må alla dina drömmar gå i uppfyllelse), cajsa (du kommer säkert in), malin (du måste använda ditt inre ljus) och ullis (du kommer alltid att vara min vän)

Inga kommentarer: