söndag 1 juli 2007

.nouvelle vauge.

(vi har köpt våra ringar idag! lycka!)
nouvelle vauge ska jag se på arvika. har precis lyssnat en del, och det verkar helt fantastiskt bra. om någon vet något om dem får de gärna höra av sig.
för övrigt kan jag rekommendera lilly allen, amy winehouse, och nya skivan med svenska akademin.
på tal om musik så fick jag idag reda på att min gamla rumskompis ska spela på arvika, jag antar på orion. grattis emma, det verkar jättekul för dig och fredrik.
annars är det mest stiltje i livet. jag håller febrilt på att läsa min kurslitteratur. just nu håller jag på med en roman som heter älskande par av en kvinna som heter agnes von krusenstierna (med eller utan stavningen) som fungerar som en blandning mellan days of our lives och danielle steels romaner. mest av allt har de sex eller tänker på sex. däremellan pratar de om familjerelationer. det hela är mycket spännande. ska försöka läsa ut den innan nästa helg, eftersom jag har två böcker kvar att läsa på två veckor, varav en av veckorna är full av arvika. spännande.
saknar mina vänner. en tanke till cajsa i norge, cissi i frankrike och ellen i söderköping. kram på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

nouvelle vauge är så jävla coola