fredag 20 juli 2007

.hemma.

jag har landat lite nu. det kändes helt overkligt att komma hem från sveriges bästa och skönaste festival - arvika! jag och fredrik har lagat plankare (brottat ner en av dem också), granskat laminat och armband, myst, sett snygga ut, tittat på band, lyssnat på band (ibland ofrivilligt), ätit för lite, sovit för lite och blivit blöta.
ett stort grattis till pinge och åsa som förlovade sig den 14e juli! ni är så fantastiskt söta. jag ser en ljus framtid framför er!

jag har kommit in på min efterlängtade illustratörsutbildning också! den 20e augusti bär det av i tre år framöver. jag ser fram emot det så mycket att jag inte kan tänka på så mycket annat. försöker att rita lite, plugga lite och så, men det blir inte så mycket av med det. tror att det kan gå bra på min sommarkurs ändå, men det hade ju underlättat för mig att ha läst på ordentligt. madde har iof bara läst en av böckerna, så jag ligger i alla fall rätt bra till.

lite orolig för mina pengar, det kostar på att vara fattig, men det kommer förhoppningsvis att löna sig i slutändan. csn är inga snälla människor, men det gäller att hålla sig väl med dem. risken finns att de övervakar folks bloggar, så att jag nu inte kommer att få något mer, men I like to take a walk on the wild side!

Inga kommentarer: